Texaco MTF 94, 1L
Texaco MTF 94
on tõestatud võimsus mitmeotstarbeline käsimootorõli. See kõrge nihkega stabiilne vedelik on mõeldud spetsiaalselt sõiduautode käsitsi teisaldamiseks.
Tootekirjeldus
Koos mineraalõli baasil ja kerge-EP lisanditega ei ole MTF 94 kavandatud spetsiifilise SAE viskoossusklassi järgi, vaid on ligilähedane SAE 75W80-le.
Kliendi eelised
Nihke püsiv viskoossuse parandaja on väga vastupidav kaasaegsete ülekandemehhanismide nihketugevustele, mis aitab tagada vedeliku viskoossuse ja õlikihi paksuse säilitamist, et aidata kaasa ülekandekaitsele kogu vedeliku tööiga
Tugev EP jõudlus kindlustab hea kaitse püügivahendite kärpimise, haardumise ja kulumise eest ebasoodsates sõidutingimustes
Usaldusväärne formulatsioon aitab pikendada kandevõime ja tööiga
Kombineeritud hõõrdumise modifikaatorid, lisandid ja vedeliku viskoossus soodustavad optimaalset sünkroniseerimisoperatsiooni ja kergeid, lihtsaid käiguvahetusi
Mild-EP lisandid on söövitavad tundlikke vasesulam komponente
Rooste ja korrosioonikaitse
Oksüdatsiooni stabiilsus aitab vältida õli paksenemist ja hoiab ülekannete puhtana ja kahjulike hoiusteta
Ühildub laias valikus elastomeeridega, mis kaitseb tihendi halvenemist ja vedeliku lekke eest
Hea vahu mahasurumine
Taotlused
MTF 94 on spetsiaalselt välja töötatud Roveri, Land Roveri ja väikeste sõidukite käsutuses olevate sõiduautode käsikäigukastite nõudmistele. MTF 94 on soovitatav mudelite puhul, mis on varustatud Rover PG-1, R65, R380 ja Getrag 283 ülekannetega (Rover 200, 400, 600, 800, 25, 45, 75, MG-F, Land Rover Freelander, Defender, Discovery ja Range Rover). See ei ole soovitatav GFT MT-82 kuus kiirusele (paigaldatud 2007 mudel Land Rover Defender)
Nende nõudmiste täitmine tähendab, et MTF 94 sobib ka muudele kaasaegsetele sõiduautodele ja autodele toodetud kaubikutele, eriti Honda toodetud kaubikutele mõeldud manuaalülekannetele. MTF 94 sobib kasutamiseks ka vähese tähtsusega mitte-hüpoteemide ülekandekarbis ja ZEXEL piiratud libistelgedes
Ehkki sellel vedelal on API GL-4 jõudluse tase, ei ole sõiduauto ja raskeveokite nõuded täpselt samad ning soovitatav on raskeveokite jaoks ette nähtud raskeveokite käigukast õli nagu Geartex EP-A või Multigear raskeveokite puhul sünkroniseeritud manuaalkäigud, mis vajavad API GL-4 vedelikku. MTF 94 ei tohiks kasutada autotranspordis, transmissioonides või diferentsiaalides, mis vajavad API GL-5 käigukasti määrdeainet
Google translator