Ravenol VMP 5W-30, 5L
Ravenol VMP 5W-30
on täiesti sünteetiline, kütusesäästlik vähese hõõrdumisega mootoriõli koos CleanSynto® ja Mid SAPSi tehnoloogiaga viimaste bensiini- ja diiselmootoriga sõiduautode jaoks
koos ja ilma turbolaadimisega sõiduautodes ja pikendatud õlivahetusega veoautodes.
RAVENOL VMP SAE 5W-30 põhineb vähendatud tuhasusega lisanditel, mis on mõeldud kaasaegsele sõiduautole koos suurepärase külmkäivitusega diisel- ja bensiinimootoritega
omadused, väike õli tarbimine ja saasteainete heitkoguste vähenemine. See õli suurendab DPF-i ja TWC-i eluiga. Välja töötatud kütusekulu ja energiasäästu saavutamiseks Venemaal
EURO IV ja EURO V Standard mootorid, millel on tavalised ja pikendatud õlivahetuse intervallid (kuni 50 000 km või 2 aastat võimalik).
RAVENOL VMP SAE 5W-30 saavutas selle spetsiaalsetel baasõlidel koostisega kõrge viskoossuse indeksi. Hea külmkäivituskäitumine tagab optimaalse määrimise ohutuse
külm jooksmine faas.
Tänu märkimisväärsele kütusekulu eest aitab RAVENOL VMP SAE 5W-30 kaasa heitkoguste vähendamise keskkonnakaitsele. Minimaalne kulumine pikendab eluiga
mootor.
Rakenduse märkused
RAVENOL VMP SAE 5W-30 on universaalne kütusesääst, eriti kogutud mootoriõli tänapäeva bensiini- ja diiselmootoritele turbo laadijaga või ilma
pikendatud õlivahetuse intervallidega autod ja kaubikud. Osakeste filtri eluea pikendamine. Spetsiaalse koostise tõttu on RAVENOL VMP SAE 5W-30 suurepärane sobiv
kasutamiseks mitmetele uuematele OEM-i nõuetele.
Kvaliteedi klassifikatsioonid
Spetsifikatsioonid
ACEA C3
Kinnitused
BMW Longlife-04, VW 504 00/507 00 (Euroopas ja Põhja-Ameerikas), MB-kinnitamine 229,51, Porsche C30 (praegu kehtib PORSCHE diiselautodele, Cayenne V6 ja kõikidele
PORSCHE hübriidautod)
Praktika ja testitud koos täitematerjalidega
MB 229.31, Fiat 9.55535-S1, Audi / Volkswagen G 052 195 M2, G 052 195 M4, G 052 195 M6, BMW 83 21 0 398 507, BMW / Mini 83 21 0 398 508, Mercedes Benz 989
89 01 10, Chrysler MS-11116, Audi Motorsport V31 748 026
Iseloomulik
RAVENOL VMP SAE 5W-30 pakub:
Kütusesäästmine osaliselt ja täisvõimsusel
SAPS keskmine = vähendatud sulfaattuhk, fosfor ja väävel
Suurepärane kulumiskindlus ja kõrge viskoossuse indeks ka kiiretel sõidutingimustel, mootori pikk eluiga
Suurepärased külmkäivituse omadused ka madalatel temperatuuridel
Ohutu määrdeaine kile kõrgel töötemperatuuril
Madalad aurustumiskõverad, nii vähene õli tarbimine
Põlemiskambrites, kolvi rõngastsoonis ja ventiilides talletatud õliga ei kaasne hoiuseid
Neutraalsus tihendusmaterjalide suunas
Laiendatud õlivahetuse intervall loodusvarade kaitseks
Näitajad Üksuse andmete audit
Värv pruun keskmine visuaalne
Tihedus 20 ° C kg / m³ 852 EN ISO 12185
Viskoossus temperatuuril 40 ° C mm² / s 68,2 DIN 51 562
Viskoossus temperatuuril 100 ° C mm² / s 11,5 DIN 51 562
Viskoossuse indeks VI 164 DIN ISO 2909 CCS
Viskoossus -30 ° C juures mPa * s 4230 ASTM D5293
Madal temp. Pumba viskoossus (MRV) temperatuuril -35 ° C mPa * s 13.200 ASTM D4684
Pourpoint ° C -60 DIN ISO 3016
Noack Volatiilsus% 7,2 ASTM D5800 / b
Leekpunkt (COC) ° C 238 DIN ISO 2592
TBN mg KOH / g 6,6 ASTM D2896
Sulfaattuhk% wt 0,7 DIN 51 575
111122-005
Google translator