See sait kasutab küpsiseid. Saidi sirvimisega jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Lisateave

Motul 8100 Eco-Clean Plus 5W-30, 5L

2-5 Päeva Motul 8100 Eco-Clean Plus 5W-30, 5L

Tasuta postitamine

Üle 40 € ostu puhul on transport Eesti siseselt SmartPOSTi ja Omniva (Eesti Post) postiautomaadiga meie kulul. 

  • €77.52
  • Maksudeta: €63.54
Motul 8100 Eco-Clean Plus 5W-30
Rakendus
Energiasäästlik mootoriõli.
Spetsiaalselt välja töötatud uusima põlvkonna otsesissepritsega bensiini- ja diiselmootoritega sõidukitele, mis vastavad Euro IV ja Euro V standardite nõuetele ning nõuavad ACEA C1 õli kasutamist: madala kõrge temperatuuriga viskoossusega “Low HTHS” (< 3,5 mPa.s ), vähendatud sulfaattuha (≤0,5%), fosfori (≤0,05%), väävli (≤0,2%) sisaldus – “Low SAPS”.
Ühildub igat tüüpi bensiini- ja diiselmootoritega, mis nõuavad energiasäästliku õli kasutamist: ACEA A1/B1, A5/B5 standardid.
Ühildub katalüüsmuundurite ja tahkete osakeste filtritega.
Mõned mootorid ei ole ette nähtud seda tüüpi õli kasutamiseks, seega lugege enne selle toote kasutamist oma sõiduki kasutusjuhendit.
Soovitused
Mazda diiselmootorid koos tahkete osakeste filtriga (DPF)
Euro IV ja Euro V standarditele vastavad mootorid on varustatud väga tundliku heitgaaside järeltöötlussüsteemiga: Väävel ja fosfor takistavad katalüüsmuunduri tööd ning võivad kahjustada selle komponente: heitgaaside ebaefektiivne järeltöötlus. Sulfaattuhk ummistab tahkete osakeste filtri, mis omakorda toob kaasa kütusekulu suurenemise ja mootori võimsuse kaotuse.
Ford WSS M2C 934 B spetsifikatsioon nõuab kõrget õlikile vastupidavust, antioksüdante, kulumisvastaseid ja pesuaine-dispergeerivaid omadusi, samuti paremat kütusesäästlikkust: vähemalt 3% võrreldes 15W-40 klassi õlidega. Selle standardi õlisid kasutatakse uusima põlvkonna (alates 2009. aastast) JAGUAR ja LAND ROVER autode puhul, mis on varustatud tahkete osakeste filtritega (DPF) 3,0-liitrise V6 diiselmootoriga.
MAZDA soovitab kasutada JASO DL-1 või ACEA C1 heakskiidetud õlisid, et parandada pärast 2005. aastat toodetud tahkete osakeste filtriga (DPF) mootorite kütusesäästlikkust ja vastupidavust.
ACEA C1 õlid võimaldavad vähendada kütusekulu, vähendada heitgaaside toksilisust ja saavutada ka pardaarvuti poolt määratud õlivahetusintervalli pikenemist.
Soovitused kasutamiseks
Õli vahetamine toimub vastavalt mootoritootja soovitustele.
Ärge segage õlidega, mis ei vasta C1 standardile.
Standardid
ACEA A5/B5 – C1 – JASO DL-1
Ford WSS M2C 934 B
Füüsikalis-keemilised omadused
Viskoossusaste, SAE J 300: 5W-30
Tihedus temperatuuril 20 °C (68 °F), ASTM D1298: 0,849 g/cm3
Viskoossus temperatuuril 40 °C (104 °F), ASTM D445: 56,7 mm2/s
Viskoossus temperatuuril 100 °C (212 °F), ASTM D445: 10,1 mm2/s
Viskoossus HTHS temperatuuril 150 °C (302 °F), ASTM D4741 3,24 mPa.s
Viskoossusindeks, ASTM D2270: 167
Valumispunkt, ASTM D97: -39°C / -38°F
Leekpunkt, ASTM D92: 232°C / 450°F
Sulfaattuhk, ASTM D874 0,43 massiprotsenti
Alusnumber, ASTM D2896: 4,8 mg KOH/g

Lisa arvamus

Märkus: HTML kood ei ole lubatud!
    Halb           Hea