Motip Tyre Repair, 500ml
Motip Tyre Repair
Ühekordseks kasutamiseks mõeldud toorkummivaht, mis parandab torkeaugud ja täidab igat tüüpi rehvid sõiduautodel, nende haagistel, mootorratastel jne.
Kasuta nii:
1) Eemalda rehvi purunemise põhjustanud ese (nael, kruvi, traat vms) ja lase rehv lõpuni tühjaks.
2) Loksuta pudelit ja soojenda seda käte vahel.
3) Keera pudeli ühenduslõdvik ventiili otsa ja pihusta, kuni rehv on täitunud ja pudel täiesti tühi. Pudelist tulev kummivaht parandab augu ja gaas täidab rehvi, sõiduautode puhul umbes rõhuga 1,5 – 2 bar.
4) Et vaht jaguneks rehvis ühtlaselt, sõida koheselt mõned km ning vajadusel ühtlustage rõhud rehvides.
NB!
Ei tööta sisekummiga rehvidel.
Ei sobi suurte aukude, pragude ning rehvi küljepiirkonnas asuvate kahjustuste parandamiseks.
Pane tähele:
Kui lähete parandusaerosooliga parandatud rehvi töökotta vahetama, informeerige õnnetuste vältimiseks töökoda kindlasti parandusaerosooli kasutamisest, kuna koos kummivahuga on rehv täitunud ka väga tuleohtliku mürgise survegaasiga.
Veel parem, kui pärast mõneajalist sõitu lasete õues rehvi täiesti tühjaks ja pumpate uuesti õhuga täis.
Kasutamisel jälgi tähelepanelikult ka pudelil olevat kasutusjuhendit!
Juhime tähelepanu, et mõnede rehviparandajate tööasend on põhi ülespidi, mõnedel mitte.
000712
Ühekordseks kasutamiseks mõeldud toorkummivaht, mis parandab torkeaugud ja täidab igat tüüpi rehvid sõiduautodel, nende haagistel, mootorratastel jne.
Kasuta nii:
1) Eemalda rehvi purunemise põhjustanud ese (nael, kruvi, traat vms) ja lase rehv lõpuni tühjaks.
2) Loksuta pudelit ja soojenda seda käte vahel.
3) Keera pudeli ühenduslõdvik ventiili otsa ja pihusta, kuni rehv on täitunud ja pudel täiesti tühi. Pudelist tulev kummivaht parandab augu ja gaas täidab rehvi, sõiduautode puhul umbes rõhuga 1,5 – 2 bar.
4) Et vaht jaguneks rehvis ühtlaselt, sõida koheselt mõned km ning vajadusel ühtlustage rõhud rehvides.
NB!
Ei tööta sisekummiga rehvidel.
Ei sobi suurte aukude, pragude ning rehvi küljepiirkonnas asuvate kahjustuste parandamiseks.
Pane tähele:
Kui lähete parandusaerosooliga parandatud rehvi töökotta vahetama, informeerige õnnetuste vältimiseks töökoda kindlasti parandusaerosooli kasutamisest, kuna koos kummivahuga on rehv täitunud ka väga tuleohtliku mürgise survegaasiga.
Veel parem, kui pärast mõneajalist sõitu lasete õues rehvi täiesti tühjaks ja pumpate uuesti õhuga täis.
Kasutamisel jälgi tähelepanelikult ka pudelil olevat kasutusjuhendit!
Juhime tähelepanu, et mõnede rehviparandajate tööasend on põhi ülespidi, mõnedel mitte.
000712