Motul LPG-CNG 5W-30, 5L
Motul LPG-CNG 5W-30
RAKENDUS
Sünteetiline mootoriõli on spetsiaalselt välja töötatud mootoritele, mis töötavad veeldatud naftagaasil (LPG), surumaagaasil (CNG) või on varustatud kahe kütusesüsteemiga (bensiin + gaas), mis vastavad Euro 4, Euro 5 või Euro 6 nõuetele.
Eriti soovitatav kasutada vedelgaasi (LPG) ja surumaagaasiga (CNG) töötavates sõidukites, mis peavad kasutama madala tuhasisaldusega Mid-SAPS mootoriõlisid, mis vastavad ACEA C3 või API SN PLUS (või madalamatele) standarditele. varustatud katalüüsmuunduritega või tahkete osakeste filtrid.
Technosynthese® mootoriõli on mõeldud LPG- või CNG-kütusel töötavatele mootoritele, samuti kahe kütusega (bensiin + gaas) jõusüsteemidele, mis nõuavad API SN PLUS (või madalamat) või ACEA C3 (Mid-SAPS) õli, mis on varustatud katalüsaatoritega ja/või tahkete osakeste filtrid.
MOTUL LPG-CNG 5W-30 spetsiaalne valem võimaldab:
• Tagab suurepärase oksüdatsioonikindluse kõrgetel temperatuuridel.
• Parandage külmkäivitust ja mootori soojenemist.
• Vältige sademete teket põlemiskambrites, kolbides ja süüteküünla elektroodides.
• Pakub kõrgeid kulumisvastaseid/äärmusliku surve omadusi.
• Tagada süsiniku ladestumise vastu võitlemiseks vajalik tuhasisaldus (Mid SAPS).
• Säilitage mootori jõudlus ja puhtus.
• Vältige ventiili kulumist.
Sobib kasutamiseks mootorites, mis on varustatud vedelgaasi (LPG) sissepritsega, kasutades pordi kaudu sissepritse (PFI) või otsest silindrisisest sissepritse (DI), samuti otse silindrisiseseks vedeliku sissepritseks propaani ja butaani abil.
Sobib kasutamiseks ka mootorites, mis on varustatud surumaagaasi (CNG) sissepritseseadmetega, mis kasutavad mitmeastmelist portsissepritse (PFI) või otsest silindrisisest sissepritse (DI), kasutades metaani. Ühildub kõikide põlvkondade gaasiseadmetega (I, II, III, IV, V, VI põlvkond).
Technosynthese® sünteetilised baasõlid tagavad kõrge viskoossuse stabiilsuse kõrgetel temperatuuridel ja termilise oksüdatiivse stabiilsuse, mis on vajalik kõrgendatud töötemperatuuril töötavate LPG- või CNG-mootorite optimaalseks määrimiseks.
Euro 4, Euro 5 või Euro 6 standarditele vastavad mootorid on varustatud tundliku heitgaaside järeltöötlussüsteemiga. Väävel ja fosfor blokeerivad katalüüsmuunduri tööd, vähendades heitgaaside puhastamise efektiivsust. "Mid-SAPS" tasemega õlid (vähendatud sulfaadituha, fosfori ja väävli sisaldus) tagavad ühilduvuse heitgaaside järeltöötlussüsteemidega, nagu kolmekäigulised katalüsaatorid (TWC) või tahkete osakeste filtrid (PF). Need õlid võimaldavad saavutada pikemaid õlivahetusintervalle, mille määrab kindlaks sõiduki pardadiagnostikasüsteem.
ACEA C3
API SN PLUS