See sait kasutab küpsiseid. Saidi sirvimisega jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Lisateave

Ravenol ATF T-ULV Fluid, 4L

2-5 Päeva Ravenol ATF T-ULV Fluid, 4L

Tasuta postitamine

Üle 40 € ostu puhul on transport Eesti siseselt SmartPOSTi ja Omniva (Eesti Post) postiautomaadiga meie kulul. 

  • €150.91
  • Maksudeta: €123.70
Ravenol ATF T-ULV Fluid
on täissünteetiline automaatkäigukasti vedelik (ATF), mis põhineb kvaliteetsetel polüalfaolefiinidel (PAO) ja estritel, millele on lisatud spetsiaalselt valitud lisaainete ja inhibiitorite pakett, mis tagavad täiusliku automaatkäigukasti toimimise.
Aisin Warneri viimase põlvkonna automaatkäigukastiõli. Tagab maksimaalse kulumiskaitse kõikides töötingimustes. Värvitud punaseks.
Automaatkäigukasti pöördemomendi kadude vähendamine on oluline tegur kütusesäästu parandamisel. Paljutõotav lähenemine on ATF-vedeliku viskoossuse vähendamine, et vähendada kadusid. RAVENOL on välja töötanud äärmiselt madala viskoossusega ATF-vedeliku, mida nimetatakse "T-ULV". Selle vedeliku kinemaatiline viskoossus 40 °C juures on ligikaudu 50% madalam kui tavalise madala viskoossusega ATF-i viskoossus. Üldiselt arvatakse, et liiga madala viskoossusega ATF mõjutab negatiivselt selliste komponentide nagu hammasrataste ja laagrite kasutusiga ning võib põhjustada suuremat kulumist või "kinnijäämist".
Ravenol ATF T-ULV Fluid on loodud nende probleemide lahendamiseks, kasutades kahte võtmetehnoloogiat. Esimene neist on madala tõmbeteguriga kõrgtehnoloogiliste polüalfaolefiinide (PAO) kasutamine koostises, mis tähendab madalat viskoossust kõrge rõhu all. See vähendab elastohüdrodünaamilistes (EHL) määrimistingimustes liugpindade vahelist nihketakistust, mis aitab suurendada laagrite ja muude komponentide kasutusiga. Teine on kõrge polaarsusega estril põhinev baasõli. On leitud, et kasutatava esteripõhise õli kogus mõjutab oluliselt kasutusiga. Üldiselt arvatakse, et estrite adsorptsioon metallpindadele parandab määrimisvõimet rasketes määrimistingimustes. pikki katseid on tehtud erinevates tingimustes ja erinevate hammasrataste ja laagrite osade ning kaasaegsete käigukastidega. See kinnitas, et RAVENOL ATF T-ULV Fluid on oma äärmiselt madalast viskoossusest hoolimata parem kui tavalised madala viskoossusega ATF-vedelikud.
Võrreldes madala viskoossusega ATF vedelikega vähendab Ravenol ATF T-ULV Fluid pöördemomendi kadu käigukastis ligikaudu 12%.
Kasutamine:
Ravenol ATF T-ULV Fluid on väga madala viskoossusega käigukastiõli Aisin Warneri uusimatele 8-käigulistele automaatkäigukastidele. Sobib BMW, Peugeot/Citroen, VW ja Volvo automaatkäigukastidele ning tagab maksimaalse kaitse kulumise eest kõikides töötingimustes.
ATF T-ULV vedeliku kasutamine tagab:
Suurepärased määrdeomadused madalatel talvetemperatuuridel
Stabiilne viskoossusindeks
Vastupidavus oksüdeerumisele ja vananemisele
Kaitse kulumise, korrosiooni ja vahutamise eest
Väga hea hõõrdetegur
Kõrge termiline ja oksüdatsioonistabiilsus
Suurepärased jahutusomadused
Soovitused: 
ATF AW-2, BMW ATF 7, BMW 83 22 2 413 477 (BMW GA8G45AW 8-käiguline automaatkäigukast), PSA 16 350 560 80 (PSA AMN8/ ATN8/ AXN8 8-käiguline automaatkäigukast), Volvo 31492172/31492173 (AWF8G45/ AWF8G55 8-käiguline automaatkäigukast), VW G 053 001 A2 (VW 09S (AQ300-8F) 8-käiguline automaatkäigukast.
1211146-004

Lisa arvamus

Märkus: HTML kood ei ole lubatud!
    Halb           Hea