Castrol React SRF Racing, 1L
Castrol React SRF Racing
Suure jõudlusega pidurivedelik
Castrol React SRF Racingi kokkusurutavus on väga sarnane praeguste DOT 3 ja DOT 4 vedelike omaga. Seetõttu võib seda täita igasse autospordis kasutatavasse pidurisüsteemi, välja arvatud need, mille jaoks on ette nähtud mineraalõli. See annab "kõva pedaali" tunde.
RAKENDUS
Kõigile pidurisüsteemidele, kus suure jõudlusega sõidukites ja võistlusrakendustes on soovitatav kasutada tavalisi või polüglükooli pidurivedelikke. Väga soovitatav autodele, mida kasutatakse "klubi- ja rajapäevadel"
OMADUSED JA EELISED
Laialdaselt kasutatav võidusõidus, alates vormel 1-st, sportautodest, V8 Supercarist ning Grand Prix ja Superbike mootorratastest.
Erakordselt kõrge kuiva keemistemperatuur (kõrgem kui 300°C) muudab Castrol React SRF Racingi ideaalseks kasutamiseks rasketes pidurdustingimustes, nagu ralli või võidusõit. See ületab DOT 5 pidurivedelike keemistemperatuuri nõudeid.
Väga kõrge aurulukustuspunkt ja selle lisaeelis on kõrge aurulukupunkti omadused selle kasutusea jooksul.
See seguneb kõigi tavapäraste vedelikega, mis vastavad USA föderaalstandarditele FMVSS 116 DOT 3, DOT 4 ja DOT 5.1, ISO 4925 ja praegusele SAE J1703. See tähendab, et pidurisüsteemi vahetamine Castrol SRF-i vastu on lihtne. Tühjendage ja loputage tavaline pidurivedelik Castrol SRF-iga, seejärel lisage süsteemi Castrol React SRF Racingiga. Kuigi Castrol React SRF Racing seguneb tavaliste pidurivedelikega, vähendab Castrol React SRF Racingi lisamine tavapäraste pidurivedelikega toote eeliseid.
See ühildub tavalisi polüglükoolpidurivedelikke kasutavates pidurisüsteemides kasutatavate tihendikummi ja metallimaterjalidega.
Selle viskoossus sarnaneb tavaliste pidurivedelike omaga, seega on seda lihtne õhutada nagu tavalisi pidurivedelikke.
SPETSIFIKATSIOONID
Castrol React SRF Racing sobib kõikidele motospordis kasutatavatele ketas- ja trummelpidurisüsteemidele, välja arvatud need, millele on ette nähtud mineraalõli. See vastab järgmise spetsifikatsiooni nõuetele:
US FMVSS 116 DOT 3 and DOT 4.
SAE J1703.
ISO 4925.
Australian Standard 1960 Grade 3